Arama

Ana Sayfa
Advertisement
Flaş Haber!
Uzun bir süre sonra herkese yeniden merhaba. Yaklaşık 2 ay süren, beklediğimizin de ötesinde iyi ve sorunsuz geçen ve başarıyla sonuçlanan bir tırmanış sonrası, bir çok mutlu anı ile 9 Ağustos'ta Türkiye'ye geri döndük. Ufak bir tatil ve dinlenme arası sonrasında yaşadıklarımızı web sayfası üzerinden sizlerle paylaşmak için can atıyoruz. Çok yakında fotoğraflar ve videolar eşliğinde tırmanış hikayemizle sizlerle olmak dileğiyle!

G2 Tırmanış Takımı

Sabah ile röportaj
Perşembe, 02 Haziran 2005
Sabah gazetesinden dostumuz Cenk Ertekin ile pazar günü röportaj için buluşmayı kararlaştırdık
Hürriyet'teyiz
Cuma günü Hürriyet gazetesinden Alp Ulagay ile röportaj yapacağız
Nereye baksak Ordu'lu var
Perşembe, 02 Haziran 2005
Sevgili Ayhan Özel hemsehrilerini seferber etti. Meğer ne çok Ordu'lu varmış medya dünyasında. Sunşlarda da hep söylüyoruz;  Aslında büyük bir ekibin bu tırmanış için zamanını ayarlayabilen küçük bir parçasıyız diye. Gerçekten büyük ve sağlam bir ekibiz, dostlarımız bunu bize her an hatırlatıyor.

Alpinist'te kahvaltı
ImageBu sabah erkenden takımca Alpinist'e uğradık. Kahvaltıyla birlikte malzemelere bakıp listeyi kesinleştirdik ve bir kaç fotoğraf çektik.
SALMANDER ayakkabıları yeniler...
Perşembe, 02 Haziran 2005
SALMANDERTamirat gerektiren ayakkabılarımızı SALMANDER yenileyecek.
TOROS eksiklerimizi tamamlıyor
ImageImageHer türlü desteklerini bizden esirgemeyen Reha ve Kaşif sayesinde eksikler giderek azalıyor. Daha önceki etkinliklerde hasar gören yüksek irtifa çadırlarımız tamir edildi. Yukarı kamplarda ve zirve tırmanışında bizi soğuktan koruyacak kaz tüyü anorakların ise prototipi hazır durumda, yakında kullanılabilir hale gelecekler.
Fenerbahçeli KANYON
Çarşamba, 01 Haziran 2005
Kanyon listemizin son malzemelerini de aldık. Kudret'in titizligi gercekten etkileyici. Her seferinde onceden konustugumuz listedeki malzemeler eksiksiz hazırlanmış halde mağazada bir köşede bizi bekliyor oluyor. Tek eksik bayrak sevgili Kudret. Kudretin bizden özel ricası Fenerbahçe bayrağı ile çektireceğimiz zirve fotografı.
Sony ile son noktaya geldik
Salı, 31 Mayıs 2005
Evren Hanımın yaratıcı fikirleri projeye yeni bir boyut kazandırdı.
Haftaya SONY ile başladık
Pazartesi, 30 Mayıs 2005
SONYHaftaya hızlı başladık. Sony den Evren hanım ve Burçak beyle 31 mayıs günü saat 9 da buluşup protokolü imzalayacağız, ürünleri netleştireceğiz.
Bora Alpinist'teydi
Sevgili Murat'ı hafif malzeme üretmeye ikna etmekte zorlanıyoruz. 'Çocuklar üşürsünüz' diyerek dolgu malzemelerini fazla koymakta ısrarlı. Murat'ın bu cana yakın ve bizi sahiplenen hali bizim için sponsorluk ötesi anlamlar taşıyor.
Iridium ile görüşme
Pazartesi, 30 Mayıs 2005
IridiumMehmet Bey'in de katılımıyla yarı teknik ve çok faydalı bir toplantı yaptık.
JTI ile görüşme
Pazartesi, 30 Mayıs 2005
Projenin ülkemizi tanıtım boyutu Hasan Bey'in ilgisini cekti.
Utku Çarşamba günü İtalya'ya gidiyor
Pazartesi, 30 Mayıs 2005
The North Face ile yapacağı toplantıya ilginç bir fikir götürecek.
Sponsorun böylesi!
Pazartesi, 30 Mayıs 2005
Salomon'a uğradık ve son eksiklikleri tamamladık. Sevgili Sinan (Mumcu) bizim bile eksikliğini unuttuğumuz bazı malzemeleri hatırlattı ve deponun altını üstüne getirip hepsini tüm takım için tamamladı. Sponsorun böylesi zor bulunur!
JTI ile görüşme
Image30 Mayıs Pazartesi saat 14:00'de JTI ile sponsorluk konusunda görüşmemiz var. Heyecanlıyız!